Req: Mystisk request.. OH OH sang?

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
Zster

Req: Mystisk request.. OH OH sang?

Indlæg af Zster »

Heyhey!

Stod og vendte plader på et diskotek igår og pludselig kom der en skummel fyr op og spurgte efter et nummer. Jeg kan ikke huske navnet på nummeret men har helt klart hørt det før.
Det er et dance nummer og hele sangen er baseret på en mand der skrålet OH OH OH OH OH i en melodi. Nu tænker i sikkert Paffendorf men det er det ikke.
Det er en "ÅUV" lyd han laver.

Er der nogen der kan hjælpe?
Billede
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

Mon ikke det er Ottomix - Raggasex? Hvis det er stønne-ohh-ohh agtigt, hehe. Det er i hvert fald umiddelbart min første indskydelse
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Brugeravatar
aroxdk
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Indlæg af aroxdk »

Baltimora - Tarzan Boy - eller noget skrækkeligt jeg fik i en stak promoer for ej så længe siden.. DJ Daz - The Woah Song. Så også lige at jeg har en BB Inc / Tar-zan, og mon ikke jeg har den i et par versioner mere denne en af sidste år100's væreste trax.

Men det kan jo være din gæst havde bedre smag ;)
finnm
Kontakt:

Indlæg af finnm »

Zster her!

Nejnej ikke Ottomix :)

Det er "DJ'en"/produceren der synger melodien.
Kan forestille mig at det han synger bruges som melodi senere i sangen..
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Kan det ikke være noget ældre Scooter? Det er det første der lige falder mig ind.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
disan

Indlæg af disan »

kan det ikke være.. Lumidee med Never leave you :roll:
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

disan, den tænkte jeg også på INDEN jeg læste hele postet, men faldt fra den ved linien: "... hele sangen er baseret på en mand der skrålet OH OH OH OH OH i en melodi ..." ;)
Defected

Indlæg af Defected »

Kunne det ikke være R.A.F. By Picotto - Tuttincoro (Tuttincoro Mix)? Der bliver ikke sunget andet end ohh ohhhhohhh ohhhhh, dog er der ikke mange der kender dette track fra Mauro Picotto.

Af de mere kendte med den lyd har Basement Jaxx lavet et nummer der starter med ohh ohh ohh eller tæt på i hvert fald. Nummeret var et stort hit i slut 90'erne. Mener det måske kan hedde noget med Red Alert
Brugeravatar
Zster

Indlæg af Zster »

Det er mere trampe agtigt.
Ved godt det er et svært req. :)
Billede
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Mech

Indlæg af Mech »

Zombie nation - zombie nation (oh oh oh mix) ?
Da Clown
DJ
Geografisk sted: In Da MiX

Indlæg af Da Clown »

prøv med M@D - At The Concert kan vist ikke være andet
Besvar