Req: Mystisk request.. OH OH sang?
Redaktør: Moderators
Req: Mystisk request.. OH OH sang?
Heyhey!
Stod og vendte plader på et diskotek igår og pludselig kom der en skummel fyr op og spurgte efter et nummer. Jeg kan ikke huske navnet på nummeret men har helt klart hørt det før.
Det er et dance nummer og hele sangen er baseret på en mand der skrålet OH OH OH OH OH i en melodi. Nu tænker i sikkert Paffendorf men det er det ikke.
Det er en "ÅUV" lyd han laver.
Er der nogen der kan hjælpe?
Stod og vendte plader på et diskotek igår og pludselig kom der en skummel fyr op og spurgte efter et nummer. Jeg kan ikke huske navnet på nummeret men har helt klart hørt det før.
Det er et dance nummer og hele sangen er baseret på en mand der skrålet OH OH OH OH OH i en melodi. Nu tænker i sikkert Paffendorf men det er det ikke.
Det er en "ÅUV" lyd han laver.
Er der nogen der kan hjælpe?

Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
-
Deejay_Wonder
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Mon ikke det er Ottomix - Raggasex? Hvis det er stønne-ohh-ohh agtigt, hehe. Det er i hvert fald umiddelbart min første indskydelse
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Baltimora - Tarzan Boy - eller noget skrækkeligt jeg fik i en stak promoer for ej så længe siden.. DJ Daz - The Woah Song. Så også lige at jeg har en BB Inc / Tar-zan, og mon ikke jeg har den i et par versioner mere denne en af sidste år100's væreste trax.
Men det kan jo være din gæst havde bedre smag
Men det kan jo være din gæst havde bedre smag
Kunne det ikke være R.A.F. By Picotto - Tuttincoro (Tuttincoro Mix)? Der bliver ikke sunget andet end ohh ohhhhohhh ohhhhh, dog er der ikke mange der kender dette track fra Mauro Picotto.
Af de mere kendte med den lyd har Basement Jaxx lavet et nummer der starter med ohh ohh ohh eller tæt på i hvert fald. Nummeret var et stort hit i slut 90'erne. Mener det måske kan hedde noget med Red Alert
Af de mere kendte med den lyd har Basement Jaxx lavet et nummer der starter med ohh ohh ohh eller tæt på i hvert fald. Nummeret var et stort hit i slut 90'erne. Mener det måske kan hedde noget med Red Alert
Det er mere trampe agtigt.
Ved godt det er et svært req.
Ved godt det er et svært req.

Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.