når jeg vil lave et : laver den > og det samme med ; <
hvad kan det være, nogle der kan hjælpe? kan heller ikke lave # ¤ @ ovs ? nogle der kan hjælpe ? kan heller ikke lave noget med Ctrl og alt fx. @ ?? Hvad kan det skyldes ?
Messenger fuckker!
Redaktør: Moderators
Det engelske tastatur-layout var også det første der poppede ind i mit hoved. Men som det skrives der, så er det kun i messenger det ikke fungerer. Desuden indeholder hans indlæg jo karaktererne nu samt æøå. Det skulle da være være pudsigt hvis det kun er i messenger tastaturet skifter layout...
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Det kan da godt være, at det kun er i Messenger - at tastatur layoutet er ændret. Så Hoopstars forslag var nu ikke dumt.
I xp, kan hvert program køre med hver sit sprog og tastatur layout.
Det er værktøjslinien "sprog" der styre dette.
( Det fandt jeg ud af , på den "hårde" måde, da jeg en overgang havde en russisk kæreste. Word med russisk layout - det er ikke til at finde ud af
).
Åben det program du vil skifte sprog i, og skift sprog ved hjælp af værktøjslinien.
Hvis jeg f.eks vælger engelsk i notepad - ja så har jeg heller ikke æøå osv. Stiller jeg til dansk - ja - så har jeg æøå osv igen.
Så prøv at vælge/åben din Messenger og skift sprog til dansk i værktøjslinien..
Det kan da være det hjælper....
Jeg har lige prøvet at skifte sprog i messenger. Det kan man sagtens.
Zivago
I xp, kan hvert program køre med hver sit sprog og tastatur layout.
Det er værktøjslinien "sprog" der styre dette.
( Det fandt jeg ud af , på den "hårde" måde, da jeg en overgang havde en russisk kæreste. Word med russisk layout - det er ikke til at finde ud af
Åben det program du vil skifte sprog i, og skift sprog ved hjælp af værktøjslinien.
Hvis jeg f.eks vælger engelsk i notepad - ja så har jeg heller ikke æøå osv. Stiller jeg til dansk - ja - så har jeg æøå osv igen.
Så prøv at vælge/åben din Messenger og skift sprog til dansk i værktøjslinien..
Det kan da være det hjælper....
Jeg har lige prøvet at skifte sprog i messenger. Det kan man sagtens.
Zivago