Messenger fuckker!

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Ralle7

Messenger fuckker!

Indlæg af Ralle7 »

når jeg vil lave et : laver den > og det samme med ; <
hvad kan det være, nogle der kan hjælpe? kan heller ikke lave # ¤ @ ovs ? nogle der kan hjælpe ? kan heller ikke lave noget med Ctrl og alt fx. @ ?? Hvad kan det skyldes ?
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

Før du finder ud af det kunne du evt. også finde ud af, at poste det rigtige sted.
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Hoopstar

Indlæg af Hoopstar »

engelsk tastatur?
D3FrozTt

Indlæg af D3FrozTt »

yep... engelsk tastatur hvis du har genvejene slået til så er det ALT+left shift for at imellem tastaturlayoutsne
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Det engelske tastatur-layout var også det første der poppede ind i mit hoved. Men som det skrives der, så er det kun i messenger det ikke fungerer. Desuden indeholder hans indlæg jo karaktererne nu samt æøå. Det skulle da være være pudsigt hvis det kun er i messenger tastaturet skifter layout...
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Hoopstar

Indlæg af Hoopstar »

point taken... det ænsede mine øjne sq ik lige..
Zivago

Indlæg af Zivago »

Det kan da godt være, at det kun er i Messenger - at tastatur layoutet er ændret. Så Hoopstars forslag var nu ikke dumt.
I xp, kan hvert program køre med hver sit sprog og tastatur layout.
Det er værktøjslinien "sprog" der styre dette.
( Det fandt jeg ud af , på den "hårde" måde, da jeg en overgang havde en russisk kæreste. Word med russisk layout - det er ikke til at finde ud af 8O ).

Åben det program du vil skifte sprog i, og skift sprog ved hjælp af værktøjslinien.
Hvis jeg f.eks vælger engelsk i notepad - ja så har jeg heller ikke æøå osv. Stiller jeg til dansk - ja - så har jeg æøå osv igen.

Så prøv at vælge/åben din Messenger og skift sprog til dansk i værktøjslinien..

Det kan da være det hjælper....
Jeg har lige prøvet at skifte sprog i messenger. Det kan man sagtens.

Zivago
Ralle7

SLET!

Indlæg af Ralle7 »

Det er fundet ud af!
Besvar