trådløs routher
Redaktør: Moderators
trådløs routher
Jeg skal have fat i en trådløs routher, som gerne skulle kunne række hend til en ven lidt længere nede af gaden.. men ved ikke så meget om det, hvor for nogle mærker er godt og nogle bestemte som kan række langt ? 200 meter ville være rigtig godt hvis det kan ladesige gøre.. nogle som kan hjælpe ?
ved at linksys laver nogle der rækker ekstra langt... se evt. på www.edbpriser.dk
Jeg har lige fået reklamer inde af døren også så jeg et tilbud, hvor de siger "op til 1000% bedre rækkevidde"
www.kortlink.dk/2xn5 <- er det noget som virker ? nogle som ved lidt om det ?
www.kortlink.dk/2xn5 <- er det noget som virker ? nogle som ved lidt om det ?
Nu står der jo ikke noget omkring rækkevide i reklamen, kun at den er 10 gange bedre, hvad den så er 10 gange bedre end ved vi ikk.
De fleste kvalitets routerer kan levere 200 meter uden for, dog skal du lige modregne de par husmurer som kommer imellem osv. så jeg ville nok gå efter en der kan tage min. 300 meter.
www.edbpriser.dk er alt hvad du behøver. Lav en søgning på en maks pris somk du er villig til at give, når du kommer ind under en speciel router kan du så klikke på "netværk" oppe under specs. og se afstand.
De fleste kvalitets routerer kan levere 200 meter uden for, dog skal du lige modregne de par husmurer som kommer imellem osv. så jeg ville nok gå efter en der kan tage min. 300 meter.
www.edbpriser.dk er alt hvad du behøver. Lav en søgning på en maks pris somk du er villig til at give, når du kommer ind under en speciel router kan du så klikke på "netværk" oppe under specs. og se afstand.
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
takker for de gode svar som jeg har fået... jeg har søgt lidt på det.. men syntes stadig jeg er lidt på vild spor.. jeg vil gerne give 1000 - 1200
jeg har set lidt på http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=240544 <- syntes bare ikke jeg kan finde ud af hvor langt den kan række.. hvis nogle kender en som er bedre til pengen så skriv endelig..
jeg har set lidt på http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=240544 <- syntes bare ikke jeg kan finde ud af hvor langt den kan række.. hvis nogle kender en som er bedre til pengen så skriv endelig..