Puppet generation

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
EMR

Puppet generation

Indlæg af EMR »

Nogen der ved om de har lavet flere sange end Sommerdag ? :)
Eller om der skulle være mere på vej ?
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

BØH
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Og måske du skulle flytte dit spm. til Music sektionen?
EMR

Indlæg af EMR »

Jamen det er jo ikk et request ? :?
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Nej, men lur mig om ikke du ville requeste ethvert nummer der blev nævnt udover "Sommerdag"? :)
Desuden står der på deres MM-side at der er remixes på vej.
EMR

Indlæg af EMR »

mikkel_hansen_99 skrev:Nej, men lur mig om ikke du ville requeste ethvert nummer der blev nævnt udover "Sommerdag"? :)
Desuden står der på deres MM-side at der er remixes på vej.
Jo selvfølgelig ville jeg det, men så kunne jeg jo lave et nyt topic når jeg havde fået af vide hvad sangene hed :P

BTW, har i hørt den engelske version "Summerday", en er da nok lige lidt for ringe :D
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

EsMr skrev:BTW, har i hørt den engelske version "Summerday", en er da nok lige lidt for ringe :D
Nøjagtig ligesom den danske. :)
Billede
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

EsMr skrev:Jamen det er jo ikk et request ? :?
Definér lige request? Så vidt jeg ved søger du information om musik med Puppet Generation. Det er ikke det samme som at søge efter et mp3-nummer, men lur mig om du ikke "requester" information.

Anyway... Aner ikke om PG har lavet andet musik end Summerday/Sommerdag. I mine ører lyder det elendigt og lyrik som en 12-årig... Men det er jo sagen uvedkommende.

::ADD::

Lige for ikke at lave flere indlæg i tråden men gerne vil give en respons på goafreak's nedenstående indlæg... Glozzi går for mig også ind under betegnelsen for musik der er bedre tjent i papirkurven end på harddisken... Og aldrig nærmer sig mine hylder. Den kan ligge i Recycle Bin sammen med Basshunter. Den der først får tinitus er den heldige i det selskab.
Senest rettet af QrazyLeg 19 sep 2006, 19:16, rettet i alt 1 gang.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
goafreak
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Så vil jeg nu mere sige, at Glozzi - Theres The Girl er lousy lyrik.
"She's so hot that I love her" - Giver no nada mening.. :\
BØH
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Den værste lyrik MÅ være den til Shakiras "hips don't lie", det er da den værste gang lort jeg nogensinde har hørt.
Billede
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Hun er så varm at jeg elsker hende? :D :lol:
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

goafreak skrev:Så vil jeg nu mere sige, at Glozzi - Theres The Girl er lousy lyrik.
Det bliver Kayzero ikke glad for at læse
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
goafreak
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Sig-Mund skrev:
goafreak skrev:Så vil jeg nu mere sige, at Glozzi - Theres The Girl er lousy lyrik.
Det bliver Kayzero ikke glad for at læse
Så kunne han da ha' skrevet teksten bedre.
Og det er ikke fordi jeg hader KayZeros musik ligefrem, jeg synes bare den tekst er så uigennemtænkt, at det gør sangen dårlig.
BØH
Brugeravatar
9
Warnings: 8423

Indlæg af 9 »

:D jeg kunne ikke være mere enig... ;)
Men da Thomas sendte mig nummeret (Ham der synger og har skrevet sange) skulle det bare gå stærkt :P
EMR

Indlæg af EMR »

QrazyLeg skrev:
EsMr skrev:Jamen det er jo ikk et request ? :?
Definér lige request? Så vidt jeg ved søger du information om musik med Puppet Generation. Det er ikke det samme som at søge efter et mp3-nummer, men lur mig om du ikke "requester" information.

Anyway... Aner ikke om PG har lavet andet musik end Summerday/Sommerdag. I mine ører lyder det elendigt og lyrik som en 12-årig... Men det er jo sagen uvedkommende.

::ADD::

Lige for ikke at lave flere indlæg i tråden men gerne vil give en respons på goafreak's nedenstående indlæg... Glozzi går for mig også ind under betegnelsen for musik der er bedre tjent i papirkurven end på harddisken... Og aldrig nærmer sig mine hylder. Den kan ligge i Recycle Bin sammen med Basshunter. Den der først får tinitus er den heldige i det selskab.
Ja okay, det er et request hvis du ser på det sådan.
Men det er jo også smag og behag om man kan lide den eller ej, du hører sikkert også meget musik som jeg ikke kan lide :D
Besvar