Eller om der skulle være mere på vej ?
Puppet generation
Redaktør: Moderators
Puppet generation
Nogen der ved om de har lavet flere sange end Sommerdag ? 
Jo selvfølgelig ville jeg det, men så kunne jeg jo lave et nyt topic når jeg havde fået af vide hvad sangene hedmikkel_hansen_99 skrev:Nej, men lur mig om ikke du ville requeste ethvert nummer der blev nævnt udover "Sommerdag"?
Desuden står der på deres MM-side at der er remixes på vej.
BTW, har i hørt den engelske version "Summerday", en er da nok lige lidt for ringe
Definér lige request? Så vidt jeg ved søger du information om musik med Puppet Generation. Det er ikke det samme som at søge efter et mp3-nummer, men lur mig om du ikke "requester" information.EsMr skrev:Jamen det er jo ikk et request ?
Anyway... Aner ikke om PG har lavet andet musik end Summerday/Sommerdag. I mine ører lyder det elendigt og lyrik som en 12-årig... Men det er jo sagen uvedkommende.
::ADD::
Lige for ikke at lave flere indlæg i tråden men gerne vil give en respons på goafreak's nedenstående indlæg... Glozzi går for mig også ind under betegnelsen for musik der er bedre tjent i papirkurven end på harddisken... Og aldrig nærmer sig mine hylder. Den kan ligge i Recycle Bin sammen med Basshunter. Den der først får tinitus er den heldige i det selskab.
Senest rettet af QrazyLeg 19 sep 2006, 19:16, rettet i alt 1 gang.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Det bliver Kayzero ikke glad for at læsegoafreak skrev:Så vil jeg nu mere sige, at Glozzi - Theres The Girl er lousy lyrik.
"She's so hot that I love her" - Giver no nada mening.. :\
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Så kunne han da ha' skrevet teksten bedre.Sig-Mund skrev:Det bliver Kayzero ikke glad for at læsegoafreak skrev:Så vil jeg nu mere sige, at Glozzi - Theres The Girl er lousy lyrik.
"She's so hot that I love her" - Giver no nada mening.. :\
Og det er ikke fordi jeg hader KayZeros musik ligefrem, jeg synes bare den tekst er så uigennemtænkt, at det gør sangen dårlig.
BØH
Ja okay, det er et request hvis du ser på det sådan.QrazyLeg skrev:Definér lige request? Så vidt jeg ved søger du information om musik med Puppet Generation. Det er ikke det samme som at søge efter et mp3-nummer, men lur mig om du ikke "requester" information.EsMr skrev:Jamen det er jo ikk et request ?
Anyway... Aner ikke om PG har lavet andet musik end Summerday/Sommerdag. I mine ører lyder det elendigt og lyrik som en 12-årig... Men det er jo sagen uvedkommende.
::ADD::
Lige for ikke at lave flere indlæg i tråden men gerne vil give en respons på goafreak's nedenstående indlæg... Glozzi går for mig også ind under betegnelsen for musik der er bedre tjent i papirkurven end på harddisken... Og aldrig nærmer sig mine hylder. Den kan ligge i Recycle Bin sammen med Basshunter. Den der først får tinitus er den heldige i det selskab.
Men det er jo også smag og behag om man kan lide den eller ej, du hører sikkert også meget musik som jeg ikke kan lide