Internet med bærbar via mobil

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
LunaPark
Kontakt:

Internet med bærbar via mobil

Indlæg af LunaPark »

Halløj.

Nogle som har noget erfarring med at gå på nettet med en bærbar.
Regner med at oprette bluetooth forbindelse mellem mobil og bærbar.

Og regner så med at kan bruge hhv. GPRS eller 3G.

Men nogen som ved noget ??
/Lunapark

Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Sikke dog et smalt spørgsmål, der er jo heldigvis ikke meget at sige om internet via mobil. Det er lige til.

Du kan evt. overvejer hvad det koster, tjeck din mobil udbyders hjemmeside/website.

Hvis du vil vide mere, kan jeg kontaktes samme sted på et andet tidspunkt.

Over and out. Søstjerne
PsyClone
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Jeg brugte min Sony Ericsson K750i til at gå på nettet inden jeg fik net herhjemme.
Meget nemt.. Et USB datakabel og medfølgende software. Så er du "kørende".
Det er LANGSOMT, men det virker.

Det skal så lige siges at jeg fik smidt 4-500 oveni min mobil regning for sølle 40 mb (mener jeg det var).

Av av av...
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

lyder meget rigtigt psyclone.
Jeg betaler 10 kr. pr mb

Og pas på med at bruge det i udlandet... havde llige en times surfing til den nette sum af 110 kroner fra Holland
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Jeg brugte Telmore-GPRS i Tyskland - tror jeg hentede 400kb i alt; 80 kroner. Det er virelig farligt i udlandet, som DjMail nævner.

/me love your signature! :D

(P.S.: Han har heller ikke lavet min)
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

hehe
Kymze

Indlæg af Kymze »

jeg brugte en overgang min 3 tlf til og gå på nettet.. det virkede både via usbkabel og infrarød (gik dog meget langsomt) men blåtand fik jeg aldrig til og due..

Det var ret dyrt, 10 kr pr mb, men 3 har et abonnoment der gjorde det en del billigere. tror det var op til 2 gb for 299,- hvis jeg husker rigtigt..
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
CrazyBrain
Geografisk sted: Midtjylland
Kontakt:

Indlæg af CrazyBrain »

Bruger det ogs en gang imellem, men det er kun i absolut nødstilfælde.. Bruger en nokia 6230, en bluetooth-dongle og telmore GPRS (10kr/MB).. Det går ikke specielt hurtigt, men det virker fint nok...
Billede
LunaPark
Kontakt:

Indlæg af LunaPark »

CrazyBrain skrev:Bruger det ogs en gang imellem, men det er kun i absolut nødstilfælde.. Bruger en nokia 6230, en bluetooth-dongle og telmore GPRS (10kr/MB).. Det går ikke specielt hurtigt, men det virker fint nok...
Ok jeg vil ud at købe noget bluetooth connection til min bærbare.
Så må du lige guide mig igennem, hvordan jeg får forbindelse osv.
/Lunapark

Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
Besvar