Halløj.
Nogle som har noget erfarring med at gå på nettet med en bærbar.
Regner med at oprette bluetooth forbindelse mellem mobil og bærbar.
Og regner så med at kan bruge hhv. GPRS eller 3G.
Men nogen som ved noget ??
Internet med bærbar via mobil
Redaktør: Moderators
Internet med bærbar via mobil
/Lunapark
Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
Jeg brugte min Sony Ericsson K750i til at gå på nettet inden jeg fik net herhjemme.
Meget nemt.. Et USB datakabel og medfølgende software. Så er du "kørende".
Det er LANGSOMT, men det virker.
Det skal så lige siges at jeg fik smidt 4-500 oveni min mobil regning for sølle 40 mb (mener jeg det var).
Av av av...
Meget nemt.. Et USB datakabel og medfølgende software. Så er du "kørende".
Det er LANGSOMT, men det virker.
Det skal så lige siges at jeg fik smidt 4-500 oveni min mobil regning for sølle 40 mb (mener jeg det var).
Av av av...
jeg brugte en overgang min 3 tlf til og gå på nettet.. det virkede både via usbkabel og infrarød (gik dog meget langsomt) men blåtand fik jeg aldrig til og due..
Det var ret dyrt, 10 kr pr mb, men 3 har et abonnoment der gjorde det en del billigere. tror det var op til 2 gb for 299,- hvis jeg husker rigtigt..
Det var ret dyrt, 10 kr pr mb, men 3 har et abonnoment der gjorde det en del billigere. tror det var op til 2 gb for 299,- hvis jeg husker rigtigt..
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
-
CrazyBrain
- Geografisk sted: Midtjylland
- Kontakt:
Ok jeg vil ud at købe noget bluetooth connection til min bærbare.CrazyBrain skrev:Bruger det ogs en gang imellem, men det er kun i absolut nødstilfælde.. Bruger en nokia 6230, en bluetooth-dongle og telmore GPRS (10kr/MB).. Det går ikke specielt hurtigt, men det virker fint nok...
Så må du lige guide mig igennem, hvordan jeg får forbindelse osv.
/Lunapark