Når hans computer starter op, så starter der en masse vinduer af Mozilla og et enkelt af Iexplorer op. De fleste af vinduerne er adresseret til noget ww.w.int3rn3t.net/lc1 , ww.w.int3rn3t.net/c4t og lignende. Linksne starter selvfølgelig med www, men bare for at der ikke lige er nogle der klikker på dem og havner i samme situation som ham den lille her i huset skrev jeg dem sådan. Jeg har fundet frem til hvor disse ligger ("C:\Document And Settings\Zlinky\") men uanset hvordan og hvor ofte jeg sletter dem så kommer de altid tilbage efter opstart af pc'en. Også selvom jeg bruger værktøjer eller sletning manuelt.
Samtidig gør de her systemet ufatteligt langsomt og en konstant upload er igang.
Efter adskillige scanninger med diverse scannere (trojanske, spyware, vira), meget forsigtig redigering i regedit og flere ændringer af msconfig > start, så er problemet her stadig. Det skal nævnes at selvom jeg slår en masse processorer fra i "Start", så starter de alligevel. Nogle af dem kan jeg simpelthen ændre de gange det skal være og alligevel ændrer de sig tilbage igen og starter op med Windows. Også selvom det ikke er de instanser der gør at Windows kan starte ordentligt op.
HiJack This er prøvet, så venligst andre forslag ses helst
På Forhånd Tak